ďťż
kto jest za legalizacją marihuany?
ďťż
Strona Główna
kto jest za legalizacją marihuany?
 




SKATELADY - 01.03.2004, 20:39
kto głosuje za legalizacja marihuany- głosyjcie bo ja TAK!!





ORZO - 01.03.2004, 21:33
Spytałem się kiedyś dilera czy jest za legalizacją a on mi odrzekł tak "Spójrz co się dzieje jak drugi są unlegal to wyobraz sobie co będzie jak w naszym kraju cokolwiek z tych rzeczy zalegalizują"czy jakoś tak,ale sens chyba zachowałem.Niestety nasz kraj przekroczył granicę nadużywania wielu rzeczy,i wątpię czy było by tak jak w przypadku Holandi. Mogli zalegalizować w połowie lat 90 to może by przeszło.Najgorsze jest to że ''zakazany owoc smakuje najlepiej'' i dlatego rzecz które gdzie indziej są legalne najlepiej zalegalizować kiedy nie są jeszcze rozpowszechnione.Spójrzcie jak wzrosła ilość palaczy czy młodziezy spożywającej alkohol od momentu nagłośnionego wprowadzenia zakazu.



Polan - 01.03.2004, 21:53
Jestem zdecydowanie za legalizacją



*RyBkA* - 01.03.2004, 21:53

Spytałem się kiedyś dilera czy jest za legalizacją a on mi odrzekł tak "Spójrz co się dzieje jak drugi są unlegal to wyobraz sobie co będzie jak w naszym kraju cokolwiek z tych rzeczy zalegalizują"czy jakoś tak,ale sens chyba zachowałem.Niestety nasz kraj przekroczył granicę nadużywania wielu rzeczy,i wątpię czy było by tak jak w przypadku Holandi. Mogli zalegalizować w połowie lat 90 to może by przeszło.Najgorsze jest to że ''zakazany owoc smakuje najlepiej'' i dlatego rzecz które gdzie indziej są legalne najlepiej zalegalizować kiedy nie są jeszcze rozpowszechnione.Spójrzcie jak wzrosła ilość palaczy czy młodziezy spożywającej alkohol od momentu nagłośnionego wprowadzenia zakazu.

zgadzam sie z kolega





ORZO - 01.03.2004, 22:54
Ogólnie to też jestem za legalizacją,ale boję się jej konsekwencji w Polsce.Co do tezy z legalizacją by zatkać dziurę budżetową.Wydaje się trafna ale ....uważacie że dilerka by zniknęła?Moim zdaniem jeszcze bardziej by się rozprzestrzeniła.Tak jak ze wzrostem posiadaczy PC rozpowszechniło się piractwo.I co by zrobił rząd?Sprzedawał by ganje z instrukcją,lufką a moze z CD z psychodeliczna muzyką którą można ściągnąć z neta.A najbardziej stracilibyśmy my (podatnicy) których pieniądze szły by na walkę z dilerką.



Mirriam - 02.03.2004, 17:51
Ja chce sie podpisac pod tym co wyzej napisal ORZO, gdyz jestesm tego samego zdania. Z jednej strony wlasciwie moznaby juz zalegalizowac marihuane, bo i tak mozena ja kupic rownie latwo jak husteczki higieniczne, ale z drugiej strony kosekwencje moglyby byc nie za dobre... Ale tego wiedziec nie bedziemy dopoki ganja nie bedzie legally



::PiotreK:: - 02.03.2004, 22:37
no bez przesady z tymi husteczkami
myśle ze skoro alkohol jest legalny tak samo legalne powinny być wyroby z konopi sprzedawane ale z pewnymi ograniczeniami



ORZO - 02.03.2004, 22:50

no bez przesady z tymi husteczkami
myśle ze skoro alkohol jest legalny tak samo legalne powinny być wyroby z konopi sprzedawane ale z pewnymi ograniczeniami


Jakie ograniczenia?Ganja na kartki jak za komuny?



::PiotreK:: - 02.03.2004, 22:53
nie źle mnie zrozumiałeś takie jak na alkohol np



ORZO - 02.03.2004, 22:57
Chodzi Tobie o sprawdzanie dowodów itp.?



::PiotreK:: - 02.03.2004, 23:01
no np chociaz teraz nawet12 letnie dziecko moze kupić litr wódki



ORZO - 03.03.2004, 17:45
Powinno być tak jak w stanach z alkoholem.Kupujący musi pokazać ID oraz osoba mu towarzysząca.Tam dopiero jest beka.Mój wykładowca z informy mówił że sparawdzają nawet dziadków.



Fighter - 03.03.2004, 23:06
Bo to Polska, a nie elegancja Francja



Mirriam - 04.03.2004, 20:30
hehehe......a dzisiaj mialam extra zlewke :D:D Moj qmpel chcial sobie kupic sobie lufke, a pani od niego zazadala dowodu I mimo, ze ma juz skonczone 18 lat to nie kupil, bo nie mial dowodu Normalnie powinno byc wiecej takich sprzedawcow



ORZO - 05.03.2004, 14:51
Przecież lufki nie są zakazane!!!!!!!!!!!



::PiotreK:: - 05.03.2004, 14:57
no własnie
przeciez to tylko kawałek szkła
ale i tak kazdy wie do czego one są
ja jak zawsze kupuje to sprzedawca sprawdza czy nie peknięta czy niema zadnej skazy na szkle zeby niepękła przy paleniu :P



Anuś - 05.03.2004, 18:50
ja myślę że powinno być legalne, no i sprzedawane od 18 czy 21 lat. Przecież jak ktoś chce narkotyki to i tak je zdobędzie to niech chociaż już to będzie na legalu Każdy wie co robi, to jego życie



Polan - 07.03.2004, 02:30
Coś mi dziś ciężkawo zasnąć... Ale teraz to wogóle wszystkiego chcą zakazywać, a przecież to jest bez sensu bo i tak nikt tego prawa nie egzekfuje, no więc po co to? żeby się ośmieszyć, żeby sobie ktoś do wyborów głosów narobił puszczając hasełka w stylu NIE DLA ... i teraz coś co "ogół" by chciał usłyszeć?A czy ktoś nie zapomniał że Demokracja to takie coś w czym szanuje się prawa mniejszości ??? czy żeby młodzież mogła się uważać za rasowych przestępców bo kiedyś marihuane w ręce trzymali ??? śmieszne to wszystko ale zarazem nieco tragicznie...

Miłego palenia ;p



moniqua - 01.09.2004, 16:33
ja jestem za



Namarie - 01.09.2004, 17:55
ja tez jestem za



dagnai - 22.11.2004, 08:48
za legalizacją!!!!



tynka:) - 22.11.2004, 17:45
powiem tak: jest nielegalna i tak kupuja...faktycznie jakby zalegalizowali to nasze panstwo zawariowaloby a zwlaszcza mlodziez...ale moze gdyby byla legalna to po pewnym czasie by sie to znudzilo, co raczj nie wierze, wiec nie wiem, bo w koncu zakazany owoc lepiej smakuje, a tak w ogole jak robi sie cos wbrew innym to adrenalina robi swoje...



Byczek - 24.11.2004, 00:10
Powiem tylko tyle że z tyłu za moimi plecami, na podłodze, stoi jeszcze nie otwarte piwo z ekstraktem z konopii, wiec piwo z maryśką już mamy zalegalizowane, w sumie troche droższe, bo za 0,33L płacimy ponad 3 zł, ale co tam musze sprobowac, a skoro już i takie piwo podają to tylko kwestią czasu jest kiedy i samą marychę zalegalizują....



magnat - 30.11.2004, 14:04

ja myślę że powinno być legalne, no i sprzedawane od 18 czy 21 lat. Przecież jak ktoś chce narkotyki to i tak je zdobędzie to niech chociaż już to będzie na legalu Każdy wie co robi, to jego życie

Może i tak, ale jest to jednak szkodliwe i nie każdy zdaje sobie z tego sprawe, albo robi to bo ma dołka, żeby poszpanować, albo jeszcze coś innego. Skoro chce sobie szkodzić to niech się potrudzi (bo nie zawsze jest tak łatwo z załatwieniem) a nie żeby zajeło mu to 5 minut. jestem PRZECIW



tynka:) - 01.12.2004, 18:02
me too...
Fighter teraz sie nie przyczepisz??no tak nie ma jednej gowniary tylko juz wiecej osob...masz racje nie czepiaj sie...lepiej na tym wyjdziesz



JaQb - 02.12.2004, 21:57
przeciw



TakiBata - 03.01.2005, 15:50
ja choc pale, nie jestem za legalizacja, co wiecej jestem za delegalizacja alkoholoo. pewnie wiekszosc z was mnie wysmieje ale robie na nich wielka koope podpisana "zdrowa kupa"



pearl - 14.01.2005, 20:32
zdecydowanie przeciw wystarczy juz to co sie wyprawia wiec po wam legalizacja i tak wiecie skad wziasc i stamtad kupujecie... Polska to nie Holandia...



shyduo - 15.01.2005, 20:36
Mimo, że raz na jakies pół roku "wezmę bucha" to nie popieram legalizacji. Jednak z tym alko chyba trochę przesadzasz. Zreszta jest to niemożliwe ponieważ alkohol sam w sobie zły nie jest (zresztą sam nie wiem jak to jest do końca z ganją)



poas - 19.01.2005, 21:34
jestem za bo coz moze byc piekniejszego od zapalenia lufki wypicie butelki wodki hmm hyba nie : ]] po wodce tez mam inwencje tworcza ale po ziulku przynajmniej wiem o czym myslalem i o czym mazylem co robilem i co mowielm a wiec ludzie palcie nie zabijajcie oddawajcie ziemi to co nam dala i nie bierzcie ze duzo bo kazda cierpliwosc sie kiedys musi skonczyc



Zdziesław - 19.01.2005, 21:45
a ja to mam gdzies i tak wole sobie kupic laske kielbasy czosnkowej i zurek w saszetce niz wypalic jointa



pearl - 19.01.2005, 21:45

jestem za bo coz moze byc piekniejszego od zapalenia lufki wypicie butelki wodki hmm hyba nie : ]] po wodce tez mam inwencje tworcza ale po ziulku przynajmniej wiem o czym myslalem i o czym mazylem co robilem i co mowielm a wiec ludzie palcie nie zabijajcie oddawajcie ziemi to co nam dala i nie bierzcie ze duzo bo kazda cierpliwosc sie kiedys musi skonczyc

cos mi sie zdaje ze piszesz to wlasnie po wodce i zapaleniu tego i owego bo normalnie twoja inwencja sie tu bardzo uwidocznila , inna sprawa ze glupszego argumentu jedzcze nie czytalam..wybacz ale to sie kupy nie 3ma

zdzieslaw : popieram heh



poas - 20.01.2005, 23:00
no zbyt czezwy to ja nie bylem : ]] ale czemu sadzisz ze sie nie czyma z powodu przedawkowania alkocholu umiera pewnie co minute jakis ziomus a od traweczki nawet glowa nie boli czy to nie sluszna uwaga ??? to podkreslilem tu : ]] "byc piekniejszego od zapalenia lufki wypicie butelki wodki "



pearl - 21.01.2005, 15:12
a od traweczki nawet glowa nie boli czy to nie sluszna uwaga ???



::PiotreK:: - 21.01.2005, 16:23
po to zeby była czysta marihuana bo jak juszu tu bardzo często pisze ten szit który teraz jest to jusz niejest to



pearl - 21.01.2005, 16:58
ja bynajmniej nie jestem za tym by komus ulatwiac zycie,chcesz palic pal a to juz Twoj wybor czy czyste czy nieczyste ziolo...jakby tak kazdy myslal tylko o wlasnej przyjemnosci to...nie chce nawet myslec co by bylo...



Kubuś - 21.01.2005, 17:00
Jestem przeciw. Myśle, że nie powinno być przyzwolenia społeczeństwa na narkotyki, nawet na te miękkie. Jeżeli jest na coś pozwolenie, to myśli się że jest to akceptowane i normalne, i coraz więcej ludzi by sięgało po marychę... A palenie maryśki nie jest normalne, to pewnego rodzaju patologia



pearl - 21.01.2005, 17:01

Jestem przeciw. Myśle, że nie powinno być przyzwolenia społeczeństwa na narkotyki, nawet na te miękkie. Jeżeli jest na coś pozwolenie, to myśli się że jest to akceptowane i normalne, i coraz więcej ludzi by sięgało po marychę... A palenie maryśki nie jest normalne, to pewnego rodzaju patologia

nic dodac nic ukrasc



h3lix - 06.05.2005, 09:00

[..] Skoro chce sobie szkodzić to niech się potrudzi (bo nie zawsze jest tak łatwo z załatwieniem) a nie żeby zajeło mu to 5 minut. jestem PRZECIW
No wcale nie jest trudniej iść do kolesia 2 klatki obok niż do kiosku.
Jestem w pełni za legalizacją. Już prawie każdy pali, a przynajmniej od czasu do czasu. Jeśli marihuana ma być nielegalna bo "uzależnia" to dlaczego alkohol i papierosy są legalne? Po za tym myślę, że skutki uboczne alkoholu sa znacznie gorsze niż po mj, kac, wymioty jak się przecholuje itp. Od alkoholu wielu ludzi staję się bardziej agresywnymi, nie raz byłem świadkiem jak pijani kolesie się lali, a po marysieńce ludzie są wg. mnie bardziej przyjaźni i otwarci.



Mirriam - 06.05.2005, 11:56

Już prawie każdy pali, a przynajmniej od czasu do czasu.
Gówno prawda :/

Jeśli marihuana ma być nielegalna bo "uzależnia" to dlaczego alkohol i papierosy są legalne?
Bo teoretycznie są przeznaczone dla osób inteligentnych, odpowiedzialnych, które nie będą tego nadużywać.

Po za tym myślę, że skutki uboczne alkoholu sa znacznie gorsze niż po mj, kac, wymioty jak się przecholuje itp.
A po mj to nie masz zadnych skutków ubocznych? Nic, zero? Może i następnego dnia nie ma, ale jak już (zmądrzejesz) odstawisz zioło, to wtedy dopiero zobaczysz jakie masz prezenty od zielonego: obniżona koncentracja, wolniejsze myślenie, dziury w pamięci, wolniej wszystko kojarzysz.

Od alkoholu wielu ludzi staję się bardziej agresywnymi, nie raz byłem świadkiem jak pijani kolesie się lali, a po marysieńce ludzie są wg. mnie bardziej przyjaźni i otwarci.
Akurat przyczyny obu tych zachowań są identyczne - i alkohol i mj działają na centralny ośrodek nerwowy, którego skutkiem są np. agresja lub dobroć. Używki te sprawiają, że człowiek odbiera otoczenie zupełnie inaczej - po alkoholu wszystko wydaje się być zagrożeniem, które należy wyeliminować poprzez użycie siły, a po mj kazdy człowiek jest piękny, miły, dobry, jest przyjacielem. Oba te obrazy są fikcją, wywołaną przez nadmiar chemii w naszym organiźmie.



h3lix - 09.05.2005, 16:39

Jeśli marihuana ma być nielegalna bo "uzależnia" to dlaczego alkohol i papierosy są legalne?
Bo teoretycznie są przeznaczone dla osób inteligentnych, odpowiedzialnych, które nie będą tego nadużywać.



pearl - 09.05.2005, 16:59
a ja ci zadam jedno pytanie: po co legalizowac kolejne zlo?
nawet jezeli (niby) jest mniej szkodliwe niz alkohol no to sorry ale nie zaliczysz tego do rzeczy dobrych....
wiec po co?
zeby ci bylo latwiej to zdobyc?



Fergie - 09.05.2005, 17:15
Ja jestem przeciwko... Przepisze kawałek artykułu z popcornu, zeby swoja decyzje wam udowodnić...

,,Marihuana uzależnia bardziej psyhicznie nżiż fizycznie, ale jednak. Kiedy rzucasz trawę, nie czujesz 'głodu'. Pojawia się rozdrażnienie, ból głowy, utrata chęci do życia, zaburzone odczówanie przyjemności - muzyka nie doprowadza do ekstazy, jedzenie nie smakuje tak jak wcześniej... WHO podaje, że od trawy uzależnia się 55% używających jej regularnie....''

No i tyle chyba wystarczy, jak ktoś nie jest pewien to moge przepisac też pozostałe 2 strony...



lethys - 25.06.2005, 16:15
ja jestem na nie . I co z tego jak zlegalizują ? już kiedyś miałem taki temat w szkole. W jakimś kraju jest zlegalizowana marycha i co 2 osoba pod blokiem ją jara i co ma po kilku latach ? ****ŚMIERĆ****



::PiotreK:: - 25.06.2005, 23:21

. WHO podaje, że od trawy uzależnia się 55% używających jej regularnie....''

.


ja myśle ze od trawy uzależniony jest kazdy palac albo żaden

a wypowiedzi lethysa zupełnie niemam siły skomentować



JaGaKi - 26.06.2005, 16:19
Lethys ma jednak racje... po dłuższym paleniu trawy człowiek się zmienia... nie pierdzielić mi ze nie... Bo obserwuje to na kumplach... potem też ciągnie do innych specyfikow... no i ech... po co? NIe mówicie mi że legalizacja akcyzy, państwo się wzbogaci bo to g prawda:>



Potępiony - 13.07.2005, 21:44
Prawde mówiąc to nie mam zdania na ten temat. Zastanawiałem się naprawdę bardzo długo i sam nie wiem czy jestem za czy przeciw legalizacji. Sam nie pale trawki i nigdy nie paliłem i może dlatego nie mam zdania na ten temat.



::PiotreK:: - 13.07.2005, 21:56
na pewno człowiek sie zmienia i to bardzo i na pewno nie na lepsze zresztą sam wiem po sobie

ale bez przesady z ta śmiercią przecież on zupełnie niewie co pisze



KaSiEnKa=] - 17.09.2005, 20:07
JA jestem przeciw bo si epatrze ze strony dilerów którzy na tym ucierpia... a pozatym trzeba to przyznac gdyby ganje zlegalizowano to ludzie by to nadużywali. A z reszta teraz jak ktos chce to to ma i bez problemu. Ja sobiście nie jarałam nigdyarysi, kiedys próbuje narazie.. nie che

 
 
Archiwum
 
 
   
Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates